neděle 12. července 2015

Flaming Creatures, The Cobbler, The Culling, Krajina smrti, Hercule Poirot: Temný cypřiš


Flaming Creatures (1963) - 20 %
Snímek, který je opět pro omezenou skupinu diváků, i když ty, co by normálně nezajímal, mohou zaujmout záběry na pohlavní orgány a druhotné pohlavní znaky. Obojího je tu celkem dostatek. Je to experiment, který svým velmi osobitým způsobem zabírá orgie a různá čísla. Ne, Jack Smith nebude můj člověk.

The Cobbler (2014) - 60 %
Ten konec vyznívá strašně moc do ztracena a máte pocit, že něco, co mohlo být ještě zajímavé, je useknuto v polovině, ale s tím se nedá nic dělat. Když jde o film se Sandlerem, prostě nedovedu být objektivní. Já jsem se u tohohle snímku bavil, jsou zde zajímaví herci, a i když shrnutí není zvládnuté, ta cesta byla zajímavá a místy nápaditá.

The Culling (2015) - 20 %
Jenom za to, že tu místy bylo cítit trochu napětí a byl zde potenciál vyděsit, dávám alespoň nějaké body, protože jinak by si to film moc nezasloužil. Je zde snaha strašit pomocí neviděného, ale herecké výkony celou tuhle snahu sráží a nejedná se o něco, co by se dalo sledovat moc dlouho. Jednoduchý příběh, který naštěstí netrvá moc dlouho.

Krajina smrti (The Dead Lands, 2014) - 70 %
Mám rád filmy, které vycházejí ze skutečného prostředí, z historie, z kultury a používají jazyk, který není angličtinou a do daného prostředí se nehodí. Maorská kultura je jistě zajímavá, což nám tenhle snímek také ukazuje. Nejzajímavější jsou tu ale souboje, které jsou skutečně naprosto skvěle natočeny. A ano, jsou brutální jako blázen.

Hercule Poirot: Temný cypřiš (Agatha Christie's Poirot: Sad Cypress, 2003) - 80 %
Poměrně velkou dobu ani nemáte pocit, že vlastně k nějakému zločinu došlo. Poirot vám ale ukáže, že se zločin skutečně stal a poměrně zajímavou formou konfrontuje vraha, kdy nedochází ke klasickému sezení skupiny, kde Poirot mluví, ale je zde variace, která je docela zajímavá a také inovativní.