čtvrtek 29. ledna 2015

Cesta po Itálii, A Madea Christmas, Predestination, Sons of Liberty, Kavaleristé


Cesta po Itálii (Viaggio in Italia, 1954) - 80 %
Citlivé a přesto vlastně docela kruté. Dva lidé, kteří se milovali, vzali se, nyní hledají cestu k sobě - anebo od sebe - a při výletu přes Itálii. Skvělé herecké obsazení zafungovalo a Sanders a Bergman jsou úchvatnou hereckou dvojicí, kterým tu na první pohled obyčejnou cestu věříte. Ale ještě více jim věříte jejich emoce, které jsou opravdu skutečné.

A Madea Christmas (2013) - 5 %
Tohle je tak neskutečně blbá komedie, až to uvěřitelné není. Příšerné postavy, které nesnášíte od začátku. Já nechápu, jak může být Madea tak oblíbenou postavou, že se k ní Perry pořád vrací. To je to pro černošské publikum opravdu tak zábavné? Ale v čem? To, že se použije prapodivný scénář o tom, že se holka bojí říct, že si vzala bílého? A na tom vystaví téměř hodinu a tři čtvrtě filmu? Ne, tohle už opravdu nikdy více!

Predestination (2014) - 80 %
A zase jedno výborné sci-fi, kde tvůrci přemýšleli o tom, co chtějí sdělit a jak to chtějí sdělit. Ethan Hawke dokazuje, že je výborným hercem. Líbí se mi, jak dokázal zahrát různé verze své postavy. Sedí to k tomu celému pojetí dokonale. Tohle je sci-fi bez triků, ale zato se skvělými nápady, které je možné ocenit.

Sons of Liberty (2013) - 25 %
Tak je to béčko, to je jasné, má to nějaký základní příběh, který není nějak zajímavý, to je také celkem jasné, ale to, v co se to chvílemi zvrtne, jak moc se snímek bere vážně a jak moc z vás chce při nekonečně dlouhé scéně pohřbu vyždímat emoce, to už není něco, co by mě až tak okouzlilo. Nedá se svítit, tohle je ten špatný typ béčka.

Kavaleristé (The Horse Soldiers, 1959) - 50 %
Na to, že je tohle opět spojení Johna Forda a Johna Wayna, je to opravdu slabý film, který moc nemá co říct. On je docela dlouhý což je jeho další problém, chce, aby se toho dělo strašně moc, ale nic z toho, co se děje, není opravdu zásadně zajímavé a nestrhne vás. Od takové dvojice byste čekali víc, navíc za přítomnosti Williama Holdena.

Žádné komentáře:

Okomentovat