neděle 11. června 2017

Legenda o Tarzanovi, Vlhká místa, Serge Gainsbourg, Gantz: O, George Harrison: Living in the Material World


Legenda o Tarzanovi (The Legend of Tarzan, 2016) - 60 %
Myslel jsem si, že to bude celkem hrozné, ale nakonec to bylo docela fajn. Ne že by se mi tahle podoba Tarzana dvakrát líbila, Margot vůbec nemusím, ale Afrika je zde krásná, Samuel má zase další hláškující roli, digitálně je to ucházející a je tu hodně zvířat, která ráda útočí. Místy je to pak krásně přitažené za vlasy.

Vlhká místa (Feuchtgebiete, 2013) - 60 %
Zajímavý film o tom, jak je také možné vnímat vlastní sexualitu a vlastní tělo. Je to takový pohled, který je hodně otevřený, hodně upřímný, ale přitom se snaží být i zábavný. Jsem si jistý, že se některým lidem z toho, co tu hrdinka místy dělá, může zvednout kufr, ale proč ne, pokud se takhle chce poznat.

Serge Gainsbourg (Gainsbourg (Vie héroïque), 2010) - 80 %
Joann Sfar zde předvedl své vizuální schopnosti a natočil životopisný film, který má ale i hodně fabulovaného a specifického o jednom z největších francouzských hudebníků. Krásné herečky byly vybrány pro role svých starších kolegyň, s nimiž měl Gainsbourg románky nebo i něco víc. Nejzajímavější je ale stejně ten pohled dovnitř, do nitra.

Gantz: O (2016) - 70 %
Až mě překvapilo, jak to bylo dobré. Teď nemyslím jen vizuální stránku, i když i ta je celkem ohromující, ale myslím spíše v tom smyslu, jak skvěle se povedlo předělat mangu do 3D podoby s tím, že budete jednotlivé postavy nadále poznávat. Dějově se to hodně podobá manze, takže spousta akce a příběh nic moc, ale funguje to, oproti ostatním "Gantz" filmům.

George Harrison: Living in the Material World (George Harrison: Living in the Material World, 2011) - 100 %
Každý dokument, kde se objevují Beatles anebo alespoň některý z jejich členů, mě zajímá, o to více pak, kdy se ho režijně ujal takový filmový mistr, jakým je Martin Scorsese. George Harrison byl jedním z těch tišších členů, ale přitom byl neméně tvůrčí a k tomu ještě velký inovátor. Finále už je trochu moc konstruované k slzám, ale dojem to udělá.

Žádné komentáře:

Okomentovat