středa 18. ledna 2017

Anna a král Siamu, Courier X, Fantomas kontra Scotland Yard, Footloose: Tanec zakázán, Poslední noc v Římě


Anna a král Siamu (Anna and the King of Siam, 1946) - 70 %
Protiklady se přitahují, a tak si k sobě mohou najít cestu i učitelka a král Siamu. Ona je docela rázná žena, která si nenechá nic líbit, ale je laskavá a hodná. On je sexistické hovado, které se ale snaží svou zemi řídit, jak to jde, přičemž je hodně ovlivňován tradicemi. Není to klasická romance, ale je to pěkný, lidský příběh, který bude asi známější ve verzi "Král a já".

Courier X (2016) - 50 %
Takový lehce nevýrazný snímek, který chce ukázat, že mafiánský film může fungovat i s nižším rozpočtem, ale stále poměrně dlouhou stopáží. Bohužel je to takové nemastné, neslané, takže vás to nedokáže uhranout jako jiná mafiánská klasika. Ale má to svou atmosféru a na možnosti, které prezentuje, je to docela drsné.

Fantomas kontra Scotland Yard (Fantômas contre Scotland Yard, 1967) - 60 %
Tak ani do třetice jsem na to nenašel nic naprosto úchvatného, proč by mě série měla dostat. Není to špatné, jen mi to prostě celkově nepřijde tak třeskuté, jak by mohlo. Je to více komediální, jsou zde další převleky, jednoduše to jede ve starých kolejích a snaží se to i o nějaký příběh, který v rámci gagů skoro zapadne.

Footloose: Tanec zakázán (Footloose, 2011) - 40 %
Je to remake a nic jiného. Jsou zde skutečně všechny scény v podstatě stejné, jen jsou trochu modernizované, ale není zde žádné dějové překvapení, mnoho scén se doslova opakuje, akorát s jinými herci. Vlastně nechápu, jaký je smysl takového díla. Dobře se na to kouká, ale prostě to je jen novější kopie, nic navíc.

Poslední noc v Římě (Habitación en Roma, 2010) - 20 %
O čem tenhle snímek vlastně je? O tom, že je možné natočit film, který obsahuje lesbické scény? Pokud ano, tak to jde dobře, v pornu je toho plno. Chtěl snad snímek něco říct? Pokud ano, tak mně to prostě nesdělil, já jsem jen sledoval, jak minuty ubíhají a neděje se zde nic, co by mě zajímalo. Ano, vizuálně hezké, ale prázdné.