neděle 18. prosince 2016

Holub seděl na větvi a rozmýšlel o životě, Bezva chlap, Růžový panter, Rodina k pronájmu, xXx: Nová dimenze


Holub seděl na větvi a rozmýšlel o životě (En duva satt på en gren och funderade på tillvaron, 2014) - 40 %
Vizuál snímku je rozhodně zajímavý, stejně jako třeba práce s jednotlivými scénami a s hudbou, ale nemohu si pomoct, tohle prostě není typ filmu, který by mě dostal a já se u něj bavil, celou dobu - teď nemyslím, abych se celou dobu smál, ale aby mě to prostě zaujalo. Tohle se snímku s krásně dlouhým názvem prostě nepodařilo.

Bezva chlap (En ganske snill mann, 2010) - 70 %
Stellan Skarsgård je ve snímku tak špinavě neodolatelný, stejně jako vlastně celé pojetí a prostředí, kde se film odehrává. Život jeho postavy je celkem nudný, nejspíš byste ho ani moc prožívat nechtěli, ale stejně vidíte, že on je vlastně spokojený, protože moc nechce. Jen nějakou tu práci, aby měl peníze a mohl žít. A to se mu daří. K tomu i něco navíc.

Růžový panter (The Pink Panther, 2006) - 30 %
Steve Martin se pokusil nazout do bot po legendě a bohužel asi nezjistil, že jsou mu až moc velké. Místo toho, aby se pokusil o nějakou vlastní interpretaci Clouseaua, tak to zkoušel se stejnými prvky jako Peter Sellers. Ano, sem tam je to sranda, ale udělat z detektiva v závěru opravdového génia, to najednou nějak nesedělo. Nemluvě o tom, že vtipné je to opravdu jen v několika málo momentech.

Rodina k pronájmu (Une famille à louer, 2015) - 40 %
Jéé, a já si naivně myslel, že když je film prezentován jako komedie tak že bude vtipný. A on i vtipný je, dohromady tak možná i celých pět minut. To mi přijde na komedii docela málo, i když pravda, znám více amerických filmů, které jsou delší a ještě méně vtipné a také jsou to komedie. Tady je ale škoda, že romance se stala důležitější.

xXx: Nová dimenze (xXx: State of the Union, 2005) - 40 %
Namachrované béčko, které je ale ve srovnání se svým prvním dílem spíše nudné, než jakkoli podařené. Akce nechybí, to by asi ani nebylo možné, ale je to akce, která není tak krásně velkolepá jako v případě Cohenova filmu. Ani postavy nejsou nakonec tak zajímavé, mimo jiné i proto, že Jacksonova postava měla zůstat v pozadí a ne se drát dopředu.