úterý 11. listopadu 2014

San Pietro, Truth in Advertising, Love song, Our Deal, Obvious Child


San Pietro (San Pietro, 1945) - 70 %
Válečný dokument o válce, který byl - z větší části - natočen při jedné bitvě, kde Američané utrpěli velké ztráty. Hlavně ten závěr ukazuje, jak je válka nesmyslná a jak si všichni přejí, aby skončila. Ale rozkazy jsou rozkazy, politika je politika. Tu obyčejní lidé nezajímají.


Truth in Advertising (2001) - 30 %
Nesedl mi styl, nesedl mi humor, a tak je pak těžké tohle hodnotit. Je to zajímavě podané, ale není to něco, co by mě i v tomhle smyslu dorovnalo. Prostě snaha ukázat určitou absurditu reklamy, ale tak s tím každý trochu počítá.

Love song (Begin Again, 2013) - 80 %
Trochu jsem čekal, že by mě to vzhledem k hereckému obsazení mohlo zaujmout, ale nevěřil jsem tomu, že mě nějaká romantika dostane. Dostala, možná i proto, že o tu romantiku ani tak nejde, jako jde spíše o hubu a o krásu z jejího tvoření. Ruffalo je prostě skvělý herec, ale tady mu skvěle sekundují všichni.

Our Deal (2011) - 50 %
Drew Barrymore tomuhle nic moc jako režisérka nedala, myslím speciálního, je to celkem standardní, klipové, očekávané, ale Chloë je prostě úchvatná, hlavně jak je stylizovaná. Docela dlouhý videoklip, který hudbou ani tím, co zobrazuje, moc nezaujme. Zkrácená verze "West Side Story" v moderních kulisách není objevný nápad.

Obvious Child (2014) - 50 %
Ten úvod mi celý film tak zprotivil, že jsem se do něj nemohl dostat tak, abych si druhou polovinu, nebo spíš poslední třetinu užil tak, jak by si snímek zasluhoval. Postavy mi na začátku byly tak protivné, hlavně hrdinka filmu, že jsem se celou dobu cítil otrávený. To se vezlo celou dobu, a tak jsou dojmy spíše rozpačité.