Dej mi tvé jméno (Call Me by Your Name, 2017) - 90 %
Romantický film o tom, jak se do sebe zamilují dva mladí muži, jeden přece jen o něco mladší. Na první pohled nic převratného, na pohled druhý ale nádherný film o lásce, o přírodě, o lidech, o době. Vše je tady zachyceno tak přesně, přirozeně a citlivě, že jsem celou dobu sledoval, jak jednoduše krásný může film být.
Coco (Coco, 2017) - 100 %
I když by si člověk myslel, že Pixar nedovede přijít s filmem, který ho zase dostane, opak je pravdou. V závěru už jsem si prostě nemohl pomoct a díval se na film přes slzy. Vizuálně krásné, día de los muertos je samo o sobě skvělou kuliso, ale v pixarovském podání je to nádhera pohledět. A do toho příběh, který je krásným silný, emotivní a prostě dobrý. Nádherný film!
Nejtemnější hodina (Darkest Hour, 2017) - 80 %
Na jednu stranu je snímek "Nejtemnější hodina" primárně filmem jednoho herce - Gary Oldman tu dokazuje svoje mistrovství. Na druhou stranu je to ale i film o době, která byla hodně nepříjemná, ale v které lidé pořád žili, chtěli žít a dokonce to může být podáno i vtipně. Churchill byl silnou osobností a podobný film si zasloužil.
Velká hra (Molly's Game, 2017) - 70 %
Tohle je film o to, jak je Jessica Chastain skvělá herečka, ale musí se mu nechat, že zde mají svoje místo i herci jako Idris Elba, Kevin Costner nebo Michael Cera. Ale ona natolik vyčnívá, že je prostě zastíní. Ona opravdu není jen krásná, je i skvělá. A tenhle příběh jí dokonale sednul. Jízlivost téměř celého filmu je příjemná.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri, 2017) - 95 %
Doufám, že tohle bude film, který ovládne Oscary. Herecky naprosto precizní, ale stejně tak precizní režijně i scenáristicky. Martin McDonagh má neskutečně pevnou ruku a vážné téma vede tak, že pořád v pozadí cítíte určitou nadsázku a hodně, hodně černý humor. A funguje to skvěle od začátku do konce.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri, 2017) - 95 %
Doufám, že tohle bude film, který ovládne Oscary. Herecky naprosto precizní, ale stejně tak precizní režijně i scenáristicky. Martin McDonagh má neskutečně pevnou ruku a vážné téma vede tak, že pořád v pozadí cítíte určitou nadsázku a hodně, hodně černý humor. A funguje to skvěle od začátku do konce.
Žádné komentáře:
Okomentovat