středa 30. října 2013

Interview se zabijákem, Italianamerican, Mikovo nové auto, Iron Man: Rise of Technovore, The Range Feud

Interview se zabijákem (Interview with a Hitman, 2012) - 50 %
Cherchez la femme, jak praví klasik, anebo příběh o tom, jak se z malého obyčejného kluka může díky několika vraždám klidně stát plešatý, chladnokrevný zabiják, který není ten samý jako v té legendární video hře. Kdyby tam nebyli tak příšerní herci s tak hroznými přízvuky, nemluvě o podivných lokacích, mohlo by to být i výborné drama. Takhle je jen dobré a místy ani to ne.
Italianamerican (1974)
Italianamerican (1974) - 70 %
Martin Scorsese nám ukázal, že jeho rodina je celkem normální, jako každá jiná, jen se podívali do Itálie a jsou ochotni mluvit o sobě na kameru. A samozřejmě mají za syna Martyho. Tenhle dokument o Scorseseho rodičích je zábavný, nostalgický a skvěle rozložený, kdy dojde na různé city a je zde vyvrcholení. Scorsese opět ukazuje, jak je skvělým vypravěčem, kdy raději nechává mluvit rodiče, a zároveň je velmi nekonvenční, kdy on je tím, kdo se doslova chláme smíchy. Nezkusíte také natočit něco se svými rodiči? Díky své stopáži film nezačne nudit. Nemá ani hodinu.
File:Mike's New Car poster.jpg
Mikovo nové auto (Mike's New Car, 2001) - 70 %
"Mikovo nové auto" je takový klasický kraťas. Je to zábavné, ale tak na jedno zkouknutí. Podruhé už se tak bavit nebudete, protože tohle je vlastně klasická groteska, která nepřináší zas až tak něco nového. Samozřejmě až na tu skvělou animaci, která je prostě výborná. Hodně dělají i postavy, které jsou prostě milované. Tohle by se ale dalo označit za pixarovský standard. Něco takového od nich prostě čekáte. Spíš chcete víc.
Marvelovští hrdinové v japonském akčním anime stylu, ale přesto s tupými dialogy a špatnou zápletkou, která se sice tváří dynamicky a skvěle, ale přitom je to jen další variace na "Extremis". Tohle je prostě strašně málo. Navíc té akce je někdy až tolik, je nic moc přehledná, že dáte přednost poklidu komiksových okének.
Range Feud (1931)
The Range Feud (1931) - 50 %
Co si budeme povídat, na filmu je strašně vidět, jak byla kinematografie na začátku 30. let v Hollywoodu strašně naivní a jak se báli zobrazovat některé scény. Finální polibek je toho krásným důkazem. Na druhou stranu, kde uvidíte Johna Wayne jako muže, který má být oběšený? Zas tak často tomu není. Film má na svou dobu celkem zajímavou zápletku, bohužel ta je vyřešena strašně rychle. Jako připomenutí starých časů je to fajn, ale v žánru prostě jen průměr.